Uncategorized

מאיטליה לטיב טעם

החברה היא חברה משפחתית וקטנה המתמחה בייצור מגוון סוגי פסטות איכותיות בצורות, גדלים וחיתוכים שונים. הפסטה עשויה מ- 100% חיטת דורום ומכילה 11.5% פרוטאין לכל 100 גרם החברה מייצרת כ-80 טון פסטה ביום- מדובר בכמות נמוכה בהשוואה ליצרני הפסטה הגדולים באיטליה. עובדה זו מאפשרת לפסטה גראנריה לשמור על איכות, אחידות וטעם לאורך כל תהליך הייצור.
פסטה גראנריה מציעה, חגיגה על הצלחת עם 16 צורות שונות ביניהן: פפרדלה וטליאטלה האהובות עלינו הישראלים, כמובן שניתן למצוא את הצורות הקלאסיות: ספגטי בעובי שונה, לינגווני, פסטה פארפאלה (עניבת הפרפר), פנה חלולה, פוזילי (בורג) ועוד מספר צורות ייחודיות כגון: ג'יגלי הנראית כמו לפיד מניטורי בעלת יכולת לספוח אליה רוטב בגלל הצורה הייחודית שלה. פסטה קאוואטאפי- פסטה מסולסלת, קונכיות גדולות וצבעוניות ועוד.
עוד ציין כהן: "במהלך השנה יצטרפו אל פסטה גראנריה גם רטבי פסטה מוכנים, העשויים 100% עגבניות איטלקיות וללא חומרים משמרים ובטעמים הקלאסיים: ארביאטה פיקנטי, עגבניות עם בזיליקום, עגבניות עם ירקות, רוטב נפוליטנה ועוד".
תהליך ייצור הפסטה נעשה באופן איטי ומבוקר כאשר תהליך ייבוש הפסטה נעשה בטמפרטורה של 80 מעלות על מנת לשמור על הטעם והמאפיינים המקוריים של החיטה. הפסטה עשויה מ 100% חיטת דורום איטלקית איכותית .
לרגל ההשקה, ניתן יהיה למצוא את פסטה גראנריה ברשת טיב טעם במגוון ממבצעים אטרקטיביים
לדוגמא: 4 יחידות במחיר 19.90 שקלים או 4 יח' במחיר 21.90 שקלים לצרכן.
הפסטה מהווה מרכיב איכותי לתזונה מאוזנת, כאשר הכנתה בשילוב מרכיבים מגוונים, המאפיינים את המטבח האיטלקי, לדוגמא: תוספת של עגבניות, זוקיני, דלעת, אפונה, שמן זית, גבינות, דגים ועוד, יוצרת ארוחה בסגנון איטלקי , טעימה, עשירה, מלאה ומספקת עם כל היתרונות התזונתיים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות