חדשות

איך טיול לחרמון מגיע לסערה בקואליציה בר"ג? בן משה לשאמה: "שיקרת לציבור, לא תסתום לי את הפה". שאמה: "באנו לעבוד בפרגון ולא בחתרנות ומלחמות"

בתגובה שהעביר שאמה הכהן הוא הסביר לבן משה שמה שהיה בימי זינגר, לא בבית ספרו וכך אמר: "הבהרתי כבר בישיבת ההנהלה הראשונה כי שיטת הפעולה שהייתה מקובלת בזמן זינגר לא תהיה אצלי לפיה חברי קואליציה עסוקים בפרסום פוסטים וכתבות שלא קשורים לתחומי פעילותם, תוך פגיעה בחברים אחרים לקואליציה. אביהו בן משה בחר לזרות חול בעיני הציבור במקום לפעול באחריות ציבורית מתבקשת ולקדם נושאים בשת"פ בהנהלת העיר. אם אביהו בן משה היה שותף ומגיע לישיבות הרי שכל הסאגה הזו הייתה נמנעת. כדי לשנות צריך לעבוד ולא לכתוב פוסטים בפייסבוק קל וחומר שמדובר בנושאים שפוגעים ב-2 דברים חשובים ויסודיים בעיר שהם מעבר לפוליטיקה ולפופוליזם: ילדים ויחסי הדת בעיר. חבל שביום חג מוצלח במיוחד לתושבי העיר, אחרי שצוות העירייה פעל מבוקר עד ערב ליצירת חוויה מושלמת וערכית לדור העתיד ברמת גן, אביהו בן משה משמש דוגמא אישית לנוער כיצד לנגח ולפלג בנושא דת. לא אתן יד לפגיעה במערכת החיים המחבקת והמכבדת של כל האוכלוסיות בעיר".

 

בן משה מצידו הגיב להודעה של שאמה הכהן לפיה הוא מקבל התפטרותו בפוסט משלו הבוקר בו כתב: "כרמל, אתה שומע? חופש הביטוי מעל הכל. אם מישהו חושב שבשם תפקיד או ג'וב הוא יסתום לי את הפה, הוא טועה ובגדול. כרמל שאמה, תקשיב טוב, לי לא סותמים את הפה ומה שיש לי להגיד לך, אגיד לך מהקואליציה או מהאופוזיציה ללא פחד או מורא מהבריונות מקלדת שלך. שיקרת לציבור בכתיבתך. לא התפטרתי אלא פוטרתי בעקבות מלחמתך בחופש הדיבור שלי ובלי כבוד מינימלי. דרך הפייסבוק. מה שצעקת על זינגר אתה פועל ועושה בעצמך. אתה לא תפסיק לשמוע אותי מעתה ואילך".

 

הטיול הכיפי לחרמון הפך לקרב פוליטי. צילום: עיריית ר"ג

מעיריית רמת גן נמסר בתגובה לגבי הסוגייה של פיטורי בן משה ולגבי אי יציאתם של תלמידי החינוך בדתי-ממלכתי ליום בחרמון: "עם היבחרה של הנהלת העיר החדשה הוחלט על ניהול משתף ומסודר על מנת שחברי מועצת העיר יעבדו בצורה יעילה ומשתפת לעשייה מקסימלית ומיטבית לטובת תושבי העיר ולכן הוחלט כי: חברי מועצה יקדמו עשייה ופחות דיבורים וכותרות ולכן חברי מועצה הרוצים לפעול ולקדם נושאים ימצאו אוזן קשבת תמידית אצל ראש העיר והנהלת העירייה ורק אם לא קיבלו מענה יפנו הלאה (תקשורת\תושבים וכולו) כמוצא אחרון אחרי שמוצו כל הדרכים שמקדמות תוצאות ולא דיבורים. הנהלת העיר קיימה מספר פגישות מקיפות בנושא החרמון אך מר אביה בן משה לא הגיע לפגישות לעומת סגן ראש העיר דוד מנחם שהגיע לפגישות וביקש כי תלמידים ישולבו ויבנה עבורם מסלול ייחודי הכולל ביקור בקברות צדיקים.

מיזם 'רמת גן בגולן' נולד לאחר ביטול טקס וינטר ע"י הסתדרות המורים. לאחר דיונים משותפים הוחלט לייסד מסורת חדשה כתחליף לטקס וינטר שהיה מיועד רק לתלמידי הממלכתי. (מבנה החינוך הממלכתי דתי שונה- לא מסיימים לימודים יסודיים בכיתות ח' אלא בכיתות ו'), מעולם לא הביעו תלמידי הממ"ד או הוריהם או נציגיהם רצון להשתתף באירוע וינטר המסורתי. בנוסף, אילו חבר המועצה היה משתתף ומעלה את הסוגיה הזו במהלך הדיונים ארוכים ויסודיים של הנהלת העיר בנושא ולא רק ביום חמישי האחרון היו מוצאים פתרון לשיתוף התלמידים. בניגוד לחברי מועצה אחרים, חבר המועצה בן משה פנה בדקה התשעים. ולמרות זאת גם האחרון פעל ראש העיר לקדם, אך בשל שיקולי בטיחות כבר לא ניתן היה לסייע".

 

 

 

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות