חינוך

מקדמים שוויון הזדמנויות בחינוך

ראש העירייה התייחס לפערי החינוך בארץ והציג את הפעילות העירונית לצמצומם: "לצערי, פערי החינוך בחברה הישראלית הם עצומים ונדרשת מדיניות חדשה ברמה הלאומית, שמקדמת שוויון הזדמנויות לכל תלמיד ותלמידה, ללא הבדל בין דת, גזע ומין וללא קשר למעמד סוציואקונומי ולמיקום גיאוגרפי. אחת המטרות של מערכת החינוך הרמת גנית היא לעשות הכל כדי לצמצם את הפערים האלו. העירייה בראשותי רואה בכך משימה ראשונה במעלה ושותפה בכירה בקידום נושא חשוב זה, כשכל האמצעים שעומדים לרשותנו כשרים לטובת הפחתת הפער הגדול והלא מוצדק שנוצר".

לדברי מ"מ מנהלת אגף החינוך, אורית איתיאל, שפתחה את המושב הראשון בכנס לשוויון הזדמנויות: "אם יש דבר מקודש מעין כמוהו במערכת החינוך הרי הוא ערך הזכות לשוויון הזדמנויות אמיתי לכל ילד וילדה". עוד היא הוסיפה כי בתי הספר היסודיים ברמת-גן ישנו פניהם בשנים הקרובות ויפתחו מרחבים מותאמים לעולמם של ילדים בגילאי 13-6, המעודדים אקטיביות וסקרנות, טיפוח עולם האומנויות והביטוי האישי, בהם כל ילד ימצא את עצמו והמורים הם המבוגרים המשמעותיים שיסייעו ללוות תהליך חשוב זה. בשיתוף משרד החינוך נמשיך ליצור פיתוח מקצועי עבור צוותי ההוראה להקניית כלים מותאמים לכך".

צילום: דימה דורף

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות