Uncategorized

שמים את הנשמה במרכז – צמאה מגיע לתל אביב

נאור כרמי, המנהל המוזיקלי המלווה את "צמאה" מאז נולד הפסטיבל, ומי שמפיק מוזיקלית את האלבומים שיוצאים מדי שנה בסמוך לפסטיבל הירושלמי: "התרגשנו מהפניות של תושבי תל אביב שביקשו ש'צמאה' יתקיים גם בעיר שלהם. ההצלחה מדברת בעד עצמה. כל מה שנשאר לתל אביבים לעשות הוא לבוא, לרקוד ולהיות שמח".

פרויקט "צמאה" הוא אחד מהמיזמים התרבותיים החשובים בעולם המוזיקה היהודית, ורבבות אנשים מגיעים להופעות מכל רחבי הארץ ומהעולם. מעבר להופעות וכחלק מהפרויקט, יוצא מדי שנה אלבום ובו יוצרים חשובים מבצעים עיבודים אישיים, חדשים ומרגשים לניגונים חסידיים. הפסטיבל המתקיים בירושלים מדי שנה הוא חלק מאירועי י"ט כסלו (ראש השנה לחסידות) ו"צמאה תל אביב" הוא המשכו של אותו פסטיבל.

צמאה תל אביב, האנגר 11, נמל תל אביב. 17.3 – מופע לנשים, 18.3 – מופע לגברים. פתיחת דלתות: 19:30, תחילת המופע: 21:00. כרטיסים: 118 שקלים לרכישה: 9080* ובאתר זאפה.

 

 

צילום: אהוד רומנו, טלי בן אריה וזוהר שטרית

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות