ראשון לציון

"כמה יפה היה עולמנו אם היו יותר אנשים כמו ארקדי צוקרמן ז"ל"

"כמה יפה היה עולמנו אם היו יותר אנשים כמו ארקדי צוקרמן ז"ל" אמר ראש העירייה, רז קינסטליך, בטקס הסרת הלוט מהמחבת הזהובה עם לוחית ההנצחה. "יוזמות כאלו מחממות לי את הלב. לצאת מהמקום של היחיד עבור קהילה שלמה. כמה טרחה ועבודה השקיע כאן ארקדי צוקרמן ז"ל ומה קיבל בתמורה? חיוך של ילד. אולי יש ילד שקם בוקר אחד כועס, עצוב או סתם בלי חשק ללכת לגן והנה הפרצופים האלו השכיחו ממנו את הכל".

בטקס השתתפו גם אלה צוקרמן, אלמנתו של ארקדי, אחיו סמיון ובני משפחה נוספים, כמו גם נציגי ועד הבניין, משנה לראש העירייה- חברת המועצה אפרת אברמוביץ, מנכ"ל העירייה- חיים גליק, ראש מינהל החינוך-אטי אדר, ראש מינהל קהילה- דפנה שקורי וכמובן עשרות מילדי הגן וצוותי ההוראה. "אני חושב שלא היה אדם יותר שמח ממנו אם הוא היה משתתף בטקס" אמר בהתרגשות אחיו של ארקדי, סמיון צוקרמן. אלמנתו, אלה צוקרמן הוסיפה: "הוא רצה לשמח את הילדים הקטנים ברגע שהם נפרדים מההורים וקצת בוכים".

קדם לטקס פעילות שערכו הגננות, תמר שמידט-ברד ושרית יחיאלי, עם הילדים לזכרו של האמן. הילדים ציירו מחבתות משלהם ואפילו הכינו פרצופים על מחבתות נוספות. הציורים והמחבתות נתלו על הגדר המקביל. "המחבתות פה מחייכות, חושבות, ממש אנושיות" מספרת שרית יחיאלי ומוסיפה "אפשר להתחבר לכל מחבת לפי מצבי הרוח. תודה לארקדי ויהי זכרו ברוך, הוא השאיר כאן מתנה לילדים".

צילום: אבי קקון ויוסי אלתרמן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות