ראשון לציון

לראשונה: מונה יועץ ראש העירייה לקידום קהילת יוצאי אתיופיה – מארשט סלילך

מבחינת ראש העירייה, רז קינסטליך, המינוי הוא גם מסר לקהילה שדלתו פתוחה בפניהם לכל עניין. "ראש העירייה פתוח ונכון לקדם את הנושאים של הקהילה האתיופית, זה לא מובן מאליו" מסביר מארשט "ראשון לציון תהיה הפנים של החברה הישראלית לערים אחרות, הדוגמא הכי טובה  לשילוב הקהילה וקידום הצרכים שלה".

סלילך עודכן לגבי הקורס החדש שנפתח במרכז הצעירים בעיר ללימוד השפה האמהרית ואמר: "זה מדהים בעיניי, אלו התהליכים שאני מדבר עליהם, יוזמה מבורכת". כזכור מדובר בפיילוט בן עשרה מפגשים ללימוד השפה האמהרית המיועד לצעירים מעל גיל 18 שמעוניינים ללמוד את השפה, בין אם זה בני העדה הצעירים שמעוניינים לתקשר בצורה טובה יותר עם בני משפחתם המבוגרים או אחרים המעוניינים ללמוד את השפה לצרכים אישיים או צרכי עבודה.

הקורס מתקיים בשיתוף מרכז צעירים ראשון לציון, מנהל קהילה, אגף נוער וצעירים, האגף לטיפול וקידום נוער וצעירים, הג'וינט- אשלים, ומשרד הרווחה. את הקורס יעביר מורה מוסמך, בן העדה האתיופית, ובמסגרתו ילמדו המשתתפים מילים חשובות שיאפשרו בהמשך תקשורת בסיסית, מילות קישור ואותיות שהדגש הינו על השפה האמהרית המדוברת. "הצורך בפתיחת קורס מסוג זה הגיע מהצעירים עצמם" מספרת שירי דלל, רכזת תוכנית "בשבילי" במרכז הצעירים ומוסיפה "המחזור הנוכחי כבר מלא, אך ניתן כבר עכשיו להירשם למחזורים הבאים".

צילום: באדיבות דוברות עיריית ראשון לציון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות