חדשות

חבורת צעירים תקפה במשך תקופה צעיר אחר לאחר עסקת סמים שכשלה. המעשים קשים לתיאור

בֺ־25 בינואר הגיע אחד מחברי החשוד לביתו של המתלונן בראש העין, ואילץ אותו לקחת טלוויזיה ולצעוד ברגל מביתו שבראש העין ועד לביתו של החשוד הראשון בפתח תקווה, תוך כדי שהוא מצליף בו במקל לאורך כל ההליכה. כאשר הגיעו לדירה חזרה סצנת המכות במהלכה דרכו השניים על פניו והכו אותו ברגלו באלה מעץ.

בסיומה של חקירה מורכבת ומאומצת, נעצרו ב־3 בפברואר החשודים ומעצרם הוארך בבית משפט השלום בפתח תקווה. בשבוע שחלף מהמעצר נעצרו 2 חשודים נוספים במעשה, קטינים בני 15 ו־17 מתל אביב, והם שוחררו בתנאים מגבילים למעצר בית.

היום בכוונת הפרקליטות להגיש בבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום ובקשת מעצר נגד החשודים בגין עבירות של סחיטה באיומים, גרם למעשה סדום, כליאת שווא ותקיפה בצוותא. יחד עם כתב האישום בכוונת הפרקליטות להגיש גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדם.

 

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות