חינוך

סערה ב"בליך" ר"ג. תלמידים קרעו את שלטי מר"צ ו"הרשימה" לאחר שאיימן עודה הוזמן לביה"ס והאשים את צה"ל ב"אפרטיהייד". תלמידים: "נותנים לשמאל קיצוני לדבר ולא מכניסים תלמידים עם דעות ימניות"

מירב מוסיפה: "לא יכול להיות שיביאו משמאל ראשי מפלגות של שמאל קיצוני ומימין יביאו אנשים שהם בגדר קוריוז. לא מנהיגים ולא עם נוכחות. זה לא שיח פוליטי מאוזן ובטח שלא דמוקרטיה".

יו"ר ועדת החינוך בעירייה, ממלא מקום ראש העיר ליעד אילני, מסר בתגובה: "דמוקרטיה היא מתן אפשרות להביע דעה שונה מדעתך. על אף שאיני מסכים אפילו עם אמירה אחת של ח"כ עודה הרי שאיני רואה עצמי כצנזור וכסותם פיות. אני משוכנע שציבור התלמידים בבליך יודע שצה"ל הוא צבא מוסרי ואפרטהייד ממנו והלאה. אני מאמין כי התלמידים צריכים להיחשף למכלול העמדות השונות. זו דמוקרטיה. אנחה את מנהלת בית הספר לזמן את נציגי כלל הרשימות המתמודדות לכנסת, על מנת שהתלמידים יחשפו לכלל העמדות וכל אחד מהם יוכל לגבש לעצמו עמדה עצמאית משלו".

 

ליעד אילני. "לא יתכן שההורים יערערו את סמכות המורים והמנהלים". צילום: מערכת "ניוזים"ליעד אילני. "לא יתכן שההורים יערערו את סמכות המורים והמנהלים". צילום: מערכת "ניוזים"

מעיריית רמת גן נמסר בתגובה: "ראש עיריית ר"ג ולעירייה יש הרבה סמכויות אבל עדיין הסמכות לפסילת מועמדים ורשימות נתונה לוועדת הבחירות המרכזית. חופש הביטוי והזכות לבחור ולהבחר הם מאבני היסוד של הדמוקרטיה הישראלית והאמירה אפרטהייד היא אומללה ומקוממת אך עדיין חוסה תחת חופש הביטוי ואומרה עומד למשפט הציבור בלבד ולא מעבר לכך. הטענה לסלקציית מוזמנים מופרכת שכן ראש הממשלה בעצמו הוזמן השנה על ידי בנו של ראש העיר שלומד בבית הספר".

מתיכון "בליך" נמסר בתגובה: "בתגובה לפוסט, שבחר להעלות, מר יואב אליאסי, המכונה הצל. תיכון בליך רוצה להבהיר, כי התרגיל המסורתי בבי"ס הקפדנו, לשמור על איזון חד וברור בבחירת נבחרי הציבור המגיעים לשוחח עם תלמידינו, כך שתמיד ייוצגו מגוון הדעות, מכל הקשת הפוליטית. כך נהג בליך גם בהליך הבחירות הנוכחי. הוזמנו לבי"ס ואישרו הגעתם מר פייגלין, ח"כ זנדברג, השרה איילת שקד, ח"כ עודה, ח"כ גבאי, ח"כ לפיד, ח"כ מליכאלי, חכ לוי-אבקסיס, מר גנץ וח"כ סמוטריץ. כל הנ"ל יגיעו לביה"ס עד ה 28/2/2019. צר לנו, כי מר אליאסי, בחר להציג מצג שווא כלפי בית ספרינו ולעוות את העובדות באופן בוטה. בית הספר מקפיד הקפדה יתירה, על אופן ניהול תרגיל הבחירות באופן חברי וסובלני, שהרי תיכון בליך דוגל בפלורליזם וסובלנות, כמו גם בחינוך להשתתפות פוליטית – אזרחית ולשם כך נועד תרגיל זה".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות