חדשות

רמת גן ראשונה בארץ בדירוג הלמ"ס לאיכות החיים. הרמת גנים מרוצים יותר מהעבודה, נהנים מתוחלת חיים גבוהה ופחות צפוף להם

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, אמר בסיפור: "המקום הראשון הוא המקום הטבעי של רמת גן. הבטחנו ואנחנו פועלים מסביב לשעון שרמת גן תחזור להוביל בכל מדד של איכות החיים להיות עיר חדשנית, יצירתית ופורצת דרך שמהווה מקור להשראה לערים אחרות, מקור לגאווה מקומית לתושביה ומושא לקנאה וחיקוי לאורחיה".

ממלא מקום ראש העיר, ליעד אילני, הוסיף ואמר: "אנחנו לא נחים על זרי הדפנה. איכות החיים של התושבים לא תשמר כי אם תשתפר. בבחירות האחרונות אמרנו בקול רם וברור כי ע"מ לשפר את איכות החיים של הרמת-גנים נדרשת מנהיגות חכמה, יוזמת ואקטיבית.

מיד עם כניסתנו לתפקיד לפני כחודשיים, החלנו לפעול להקמת מנהלות הרובעים שישפרו דרמטית את השירות לתושב, ליזום מהלכים להגדלת מקורות ההכנסה ממסחר ותעסוקה – ע"מ להגדיל את ההשקעה בתושבים, הגדלנו את הסיוע לתנועות הנוער ואגודות הספורט והיד עוד נטויה. רמת-גן תגדל, תתפתח ותוביל בשנים הקרובות בכל המדדים הרלוונטים".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות