חדשותבריאות

הכלה מאיכילוב

וכעת, כשהוא מאושפז במחלקה הנוירוכירורגית כאן באיכילוב, אחרי ניתוח מורכב ולפני ניתוח נוסף, הסכימה מרים לבקשתו להינשא לו מחדש. ״הוא אמר שהוא לא יעבור את הניתוח אם לא אתחתן איתו שוב לא מסרבים לבקשה של אדם חולה. ביקש סליחה וסלחתי. מחקתי כל מה שהיה ומסתכלת רק על עכשיו ומה שיהיה״.

חרף מצבו ולמרות שהיא יודעת שהיא תחזיר הביתה אדם חולה שהיא כבר לא הייתה מחויבת אליו, היא בחרה להקדיש את חייה מעכשיו למענו. ״אין יותר הקרבה גדולה מזו ואני יודעת למה אני נכנסת אבל זו אני. הלב והמצפון שלי לא מאפשר לי אחרת. בסופו של דבר, אחרי הכול, הוא הגבר של חיי״.

ואכן, לצד הצוות הרפואי והסיעודי ובפרט ד"ר רחלי גרוסמן, סגנית מנהל המחלקה והרופאה המטפלת של מיכאל ויוסי מלכה, סגן אחות אחראית של המחלקה ששימש גם כעד ובליווי בני משפחה נרגשים שהגיעו במיוחד לחדר הישיבות במחלקה שהפך לאולם חתונות, באו השניים מחדש בברית הנישואין דומעים מאושר וגם מכאב על מה שהיה ובעיקר גם על מה שיהיה מעכשיו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות