רמת גן

עיריית רמת גן העניקה מלגות על סך 370,000 שקלים לספורטאים מצטיינים

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן מסר: "יש כאלו שאומרים 'זה רק ספורט', אבל לפי הבנתי ותפיסתי, זה לא רק ספורט – זה יותר מכך. ספורט הוא בסיס גם לחיים בריאים וגם לטיפוח ערכים של השקעה והתמדה. זו ההזדמנות עבורנו להודות לספורטאים ולספורטאיות על  ההשקעה הרבה, שהובילה להישגים מרשימים ששמים את רמת-גן על מפת הספורט הארצית. הספורטאים הם אלו המשמשים מקור השראה ומודל לחיקוי עבור רבים מצעירי העיר ומוכיחים לכולנו – שכשמתמידים ומתאמצים, אפשר לעמוד בכל אתגרי הגוף והנפש".

מ"מ ראש העיר, ליעד אילני הוסיף: "כישרון, התמדה, הקרבה, דבקות במטרה, נחישות, חוסן וכח רצון הם רק חלק מהערכים שנדרשים מכל ספורטאי וספורטאית כדי להגיע להישגים מרשימים. הישגים שהם תוצר מנצח של ווינריות, שבאה לידי ביטוי באימונים מפרכים ועבודה מאומצת ברמה הפיזית והנפשית. אין לי ספק שתמשיכו לייצג את רמת-גן בכבוד ולדרג אותה בצמרת מפת הספורט הארצית".

צילום: ישראל מלובני

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות