ראשון לציון

הפנינג התחפושות בראשון לציון חוזר גם השנה

ביוזמה החברתית, אותה מובילה מירב כספי וקנין, פעילים שבעה מתנדבים שנרתמו למשימת איסוף התחפושות  והפקת ההפנינג: רויטל נגרי,עדי גספאן, עדי שוורץ, עליזה אלמקייס, שירלי אמסלם ,עידית כהן וחופית חיון. עד כה נאספו כ-400 תחפושות לטובת האירוע ומדי יום מתקבלות תחפושות חדשות. התחפושות שיימכרו באירוע יעברו ניקוי, גיהוץ ואם נדרש- אפילו תפירה כדי שיהיו ראויות ומכובדות לקראת מכירתן בהפנינג.

מובילת היוזמה, מירב כספי וקנין ציינה: "מחמם את הלב לראות את תרומות התושבים, ההתנדבות של כוכבי ילדים, המפעילים ובעלי המקצוע לטובת מטרה שכולה אהבת חינם שנה אחר שנה. אני מודה לכל השותפים לעשייה ולחברה העירונית מרכזי הקהילה שגם השנה מסייעים לי להגשים את החלום. אני מזמינה את כולם להגיע להפנינג, לרכוש תחפושות לשמוח ולשמח".

מנכ"ל החברה העירונית, אלי פולק, בירך על המשך המסורת וציין שהפעילות במרכזים הקהילתיים הופכת להיות חגיגה עירונית שבה כולם שותפים".

אם יש לכם תחפושות שאינכם משתמשים בהם השנה אתם מוזמנים לתרום אותם בכל מרכזי הקהילה בעיר או להתקשר ויגיעו לאסוף.

לפרטים ואיסוף תחפושות: מירב 054-2944667

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות