רמת גן

אומרים תודה לגמלאים מתנדבים

90 המתנדבים שלקחו חלק באירוע נהנו ממופע מוזיקלי של אהרל’ה סייקס וממופע בידור של צביה אהרוני. ראש העירייה, שכבר פגש את המתנדבים במהלך סיוריו בבתי הספר, התחייב לקדם את פעילויות העמותה ולהרחיב את המענה לגמלאים: "עמותת 'ידיד לחינוך' מפעילה 90 גמלאים מתנדבים, שהעניקו בשנת 2018 לילדי העיר 11,531 שעות לימוד עזר ב־18 בתי ספר ברחבי העיר. אני מודה להם בשם תושבי וילדי העיר. הקשבתי לצורכיהם והבטחתי להם שאטפל בכך אישית, שכן הגיע הזמן שתהיה כתובת ובית למתנדבים בעיר בכלל ולאנשים היקרים האלו בפרט".

מ״מ מנהלת אגף החינוך, אורית איתיאל, הוסיפה: "אגף החינוך בשיתוף האגף לשירותים חברתיים יפעלו יחד בשילוב ידיים לפיתוח מקצועי של המתנדבים במערכת החינוך, שתרומתם לא תסולא בפז. נעניק להם כלים לטובת התנדבות איכותית ומשמעותית ונפעל להוקיר אותם כראוי".

 

צילום: באדיבות עיריית רמת גן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות