חדשות

תקציב עיריית בת ים יביא לקיצוץ של 30 מיליון שקל "בבור" הגירעוני שהושאר. כדוגמא אישית, ראש העיר מוותר על הרכב. ברוט: "נחושים להעביר את העיר ממשבר לצמיחה"

ראש העיר, צביקה ברוט, ברך על אישור התקציב- כשמדובר בתקציב שהעיר אולצה לקצץ בו משמעותית בשל ,הבור" הגירעוני שיוסי בכר והעירייה בראשותו השאירו אחריהם. ברוט סיכם ואמר:

"הבשורות המרכזיות: כפי שהודעתי, כל סגני ראש העיר יעבדו בהתנדבות ולא יקבלו שכר עד לאחר אישור התקציב. אני עצמי ויתרתי לפחות בשנה הקרובה על רכב השרד ועל החזר הוצאות הדלק, ואני אמשיך לנסוע ברכבי הפרטי על חשבוני. זה מעולם לא היה בבת-ים, והמהלכים הללו יחסכו לנו רק השנה כמיליון שקלים. זה מסר סמלי ראוי לאור העובדה שקיבלנו עירייה בקריסה כלכלית. 

תקציב החינוך לא ייפגע בשנת הלימודים הנוכחית, ואנו נפעל לשמור עליו גם לקראת השנה הבאה. 
תחומי הרווחה והקליטה יקבלו תקציבים נוספים שנגייס מהממשלה. הקיצוץ שרצו לעשות בתקציב הניקיון בוטל. והכפלנו את תקציב ההדברה נגד עכברים. דאגתי ליצור שוויון בין המגזרים בעיר. והוספנו גם תוספת חשובה למאבק במשפחות הפשע שפועלות בעיר. הן לא יישארו איתנו זמן רב. 

בסופו של דבר קיצצנו בהוצאות והצלחנו להוריד את הגירעון מ-87 מיליון שקלים ל-57 מיליון שקלים. יש עוד הרבה עבודה, אבל אנחנו בדרך הנכונה. לא נסטה ממנה אפילו לרגע. 

למרות המשבר הכלכלי, אל תתבלבלו: אנחנו נחושים להעביר את העיר ממשבר לצמיחה, ולהוציא אותה לדרך חדשה. השנתיים הקרובות יהיו בעיקר עבודות שיקום של הקופה הציבורית, של מערכות החשמל הרקובות, ושל ההזנחה בתשתיות – אבל לאחר מכן יבואו שנים נפלאות, עם בשורות חשובות לתושבי העיר. השנים היפות ביותר של בת-ים עוד לפניה". 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות