רמת גן

מהפכת הניקיון ברמת גן נמשכת

לטובת המערך החדשני הוקצה תקציב על סך 1.5 מיליון שקלים. עד כה הותקנו חמישה מתקנים כפולים ברחובות הבאים: ארלוזורוב פינת פרוג, הרצל פינת זוהר, מעלה הנשר 7 ופומבדיתא פינת ההגנה, כשעד לסוף שנת 2019 צפויים להתווסף לפחות עוד 30 פחים טמונים כפולים בעיר. בנוסף, במהלך השנה יתווספו לכלל הפחים המוטמנים ההידראוליים גלאי נפח, שיספקו תמונת מצב מדויקת בזמן אמת על תכולתם ויתריעו לעובדי אגף שפ"ע כשהמיכלים מלאים ומוכנים לפינוי. בכך, יחסכו המוני נסיעות מיותרות של משאיות פינוי, יופחתו פקקי התנועה ויצטמצמו פליטות המזהמים.

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן מסר: "עם כניסתי לתפקיד שמתי דגש רב על מימוש אחת ההבטחות המרכזיות שלי – לנקות את המרחב הציבורי ולהחזיר את רמת-גן להיות יפה וירוקה יותר. עד כה כבר הספקנו לצאת במקצה שיפורים ולנקוט בצעדים משמעותיים, שכבר מיושמים הלכה למעשה ברחבי העיר. שילוב מערך הפחים מהווה נדבך נוסף במהפכת ניקיון העיר ואין לי ספק שבקרוב התושבים ייהנו מפינוי יעיל ומאיכות חיים טובה יותר".

שאמה הכהן, הכריז עוד טרם כניסתו לתפקיד על מהפכת ניקיון בעיר, ואכן על פי התקציב החדש, מושם דגש רב על שיפור חזות המרחב הציבורי ושיפור איכות חיי התושבים. בין הפעולות שננקטו עד כה בתחום: תגבור הניקיון ושיפור פני העיר, שילוב "בייבי 5" – משאית פינוי חדישה, שקטה ויעילה ומינוי מנהל אגף שפ"ע החדש, תנ"צ בדימוס אלברט אוחיון, שמיישם את רוח הניקיון בעיר.

צילום: באדיבות עיריית רמת גן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות