Uncategorized

חגיגות שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל בהשתתפות בכירי ענף היהלומים העולמי

אורח הכבוד בפתיחת שבוע היהלומים היה שר הכלכלה מר אלי כהן שאמר: "העולם הכלכלי הולך, משתנה ומתפתח לכיוונים חדשים, התשוקה ליהלומים תמיד תישאר והמקום היחיד בו ניתן למצוא יהלומים, חדשנות ומסחר אלקטרוני הוא בישראל. עוד הוסיף השר ואמר: "לפני שנתיים יורם דבש ואני שמנו לעצמנו יעד לקדם את בורסת היהלומים ולייצבה. היום הגענו לאמצע הדרך. הבורסה התייצבה עתה צריך לקדמה ולדאוג שתחזור להיות מובילה עולמית. בזכות היהלומים מדינת ישראל הינה מותג נחשק ונחשב".

ראובן קאופמן נשיא בורסת היהלומים האמריקאית, הוסיף: "כשאני הולך במסדרונות בורסת היהלומים בישראל אני מאוד מתרגש. כאן גדלתי וצמחתי. את היהלומים הראשונים בחיי ראיתי פה ומאז אני ממשיך ורואה. אני מרגיש כחלק בלתי נפרד מבורסת היהלומים של ישראל וגאוותי הגדולה ביותר שחברי בורסת היהלומים בישראל אומרים לי שאני בעצם צריך להיות ישראלי".

בסיום הנאומים עלו לבמה שר הכלכלה מר אלי כהן, יורם דבש נשיא בורסת היהלומים, ערן זיני מנכל בורסת היהלומים, ראובן קאופמן מנכ"ל בורסת היהלומים האמריקאית והכו בגונג לבשר על פתיחת שבוע המסחר הבינלאומי.

עם תום הטקס התפזרו הנוכחים להתחיל לעשות עסקאות ולהתכונן להרצאתו של מרטין רפפורט הבעלים של חברת רפפורט, אשר אחראית על פרסום המדד העולמי של מחירי היהלומים בעולם, שסיפר בהרצאה כיצד נקבעים מחירי היהלומים בעולם.

לקחו חלק בפתיחה יחד עם בצמרת היהלומים העולמית: יורם דבש – נשיא בורסת היהלומים בישראל, ראובן קאופמן – נשיא בורסת היהלומים האמריקאית, מרטין רפפורט – בעלי חברת רפפורט, אלי אייזקוב – נשיא כבוד של פדרציית היהלומים העולמית, ערן זיני – מנכ"ל בורסת היהלומים הישראלית, אמה ינובסקי – סגנית נשיא בורסת היהלומים, קובי קורן – נשיא התאחדות תעשייני היהלומים, בועז מולדבסקי – יו"ר מכון היהלומים, שלמה אשד – נשיא בורסת אבני החן, ניסים זוארץ ועזרא בוארון – חברי הנהלת הבורסה ועוד.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות