חינוךבת ים

נלחמים בבריונות רשת

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט מסר: "אנו רואים בחומרה רבה את נושא אלימות ברשת. הנושא מדיר שינה מעינינו, כמו גם מהורים רבים, וזאת לאור ההשלכות הרבות אשר עמה מתמודדים לצערנו צעירים רבים בעידן הנוכחי. אנו גאים מאוד בתלמידי בת ים שמקיימים פעילויות אשר נועדו להעלות את הנושא, ואנו בוחנים אפיקים להרחבת התוכנית גם לכיתות נמוכות יותר, לאור ההצלחה בהעלאת המודעות לנושא החשוב והמהותי הזה".

עמותת "עתיד בטוח" מקדמת ערכים של פיתוח מנהיגות ומניעת אלימות בקרב בני נוער, מאמינה שהשינוי האמיתי מגיע מהנוער עצמו על ידי הובלה והעצמה, זאת על ידי הקמת נבחרות צעירות של מנהיגים בעיר בבתי הספר. במסגרת הפרויקט אשר נועד כאמור להעלאת המודעות הציבורית כמו גם של התלמידים לגבי בריונות ברשת מתקיימים לאורך כל השנה פעילויות אשר אורגנו ע"י התלמידים ואשר נועדו להעלות את המודעות לנושא החשוב הזה, אשר איננו רלוונטי רק לעיר בת ים אלא מדובר בבעיה כלל ארצית אשר תופסת תאוצה רבה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות