גבעתיים

צופים בכוכבים – אירוע במצפה הכוכבים בגבעתיים

ביום חמישי הגיעו כ־800 איש למצפה כוכבים גבעתיים לפעילות שכללה שלוש הרצאות שחשפו את המבקרים לעולם האסטרונומיה. הרצאה ראשונה של ד"ר דיאנה לאופר מנהלת המדעית במצפה, הייתה בנושא שמי חורף ותגליות חדשות על חקר החלל.

הרצאות נוספות התקיימו על ידי מדריכי המצפה בנושאים "סטרואידים", מתי גילו אותם ומה הסכנות ובנושא 'מערכת השמש והכוכבים'. במקביל להרצאות התקיימו תצפיות בטלסקופים שהיו פזורים ברחבי גן העלייה ואלה כללו הסבר על כוכבי הלכת וגרמי שמיים שונים.

שלום חנניה מנהל מצפה כוכבים גבעתיים סיכם את האירועים ואמר: "לשבוע החלל בגבעתיים הגיעו מעל 2000 איש מכל רחבי הארץ, וטעמו ממגוון הפעילויות שמציע מצפה כוכבים גבעתיים, המצפה הגדול והוותיק בארץ. אני מזמין את כולם להתעדכן ולהגיע למגוון הפעילויות שאנו עורכים במהלך השנה וליהנות מחוויה יוצאת דופן".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות