רמת גן

פרויקט "עיר ללא אלימות" יוצא לדרך ברמת גן

השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן הוסיף: "המשרד יקצה את המשאבים הנדרשים להתחלת הפעלת סיירות הורים ברחבי העיר, הכנסת מדריכי מוגנות לבתי ספר בהתאם לצורך כדי למנוע אירועי אלימות, הפעלת פרויקטים בכל רחבי העיר, כולל בפרקים ובגנים הציבורים, יחד עם חיזוק כוח השיטור, שיוכל לתת מענה לכל תרחיש – בכך אין לי ספק שיגבר הביטחון האישי של כל תושבי העיר. אני באופן אישי אמשיך ללוות את ראש העירייה ואת הפרויקט כדי שיתבצע עד תום".

לטובת התוכנית החדשה יוקצה לעיריית רמת גן תקציב נוסף מהמשרד לביטחון הפנים. התקציב ישמש להסברה, מניעה והתמודדות עם גילויי אלימות שונים, מקרי פשיעה ושימוש בסמים ובאלכוהול, הן עבור בני נוער והן עבור מבוגרים, למען שמירת הביטחון האישי של תושבי העיר.

בראש התוכנית יעמוד רכז, שעם מינויו לתפקיד ימפה את הצרכים בשטח ויתכלל את כלל התהליכים לגורמי העירייה הרלוונטיים לתחום. בין הפעילויות הצפויות במסגרת התוכנית: תגבור מערך האכיפה בעיר, פעילות הסברה נרחבת במוסדות חינוך פורמליים ובלתי פורמליים, קידום פרויקטים למיגור אלימות במרחב הציבורי, עידוד יוזמות למניעת מקרי אלימות והתמכרויות ועוד.

צילום: ענת סודאי אלאלוף

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות