תל אביב - יפו

"אנחנו העיר" בקואליציה של חולדאי

הוסכם כי נציגי הסיעה ישתלבו בהנהלת העירייה וימונו לתפקידים שונים וביניהם סגן ראש העירייה בשכר – ממונה על תחום הבינוי והתשתיות, מ"מ/יו"ר משותף בוועדה לענייני יפו, יו"ר הוועדה למעמד האישה ומגדר (במחצית השנייה של הקדנציה), יו"ר פורום לענייני פליטים ומהגרי עבודה, יו"ר הועדה לזכויות אדם, מ"מ יו"ר וועדת מכרזים וכן סגן/מ"מ יו"ר בכל ועדה שתוקם לקידום שכונת דרום העיר.

כמו כן לסיעת "אנחנו העיר" יהיה ייצוג בכל ועדה על פי ההרכב הסיעתי. בין היתר נציגים בוועדות הנהלה, כספים, מכרזים, חינוך, נכסים, שמות והנצחה ורישוי עסקים. נציג הסיעה ישולב בכל ועדה או פורום העוסק בענייני יפו וכן נציג הסיעה יכהן בוועדת המשנה לתכנון ולבניה ויהיה חבר בצוות שיתוף הציבור מטעמה, בוועדת השימור ועל פי סיכום ישמש מ"מ ליו"ר הועדה. בנוסף, לסיעת "אנחנו העיר" יהיה ייצוג במועצות המנהלים באופן יחסי לגודל הסיעה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות