חדשותרמת גן

שבת של כותרות ברמת גן

לגבי כהונתו כראש עירייה שעבר מערכת בחירות סוערת, ציין שאמה הכהן, "אני לא מפחד משום קבלן – לא מקבלן בניין ולא קבלן קולות. במקרה הגרוע אהיה רק קדנציה אחת".

לגבי תחבורה בשבת ברמת גן, בישר שאמה הכהן כי תהיה מצירים ראשיים למוקדי הבילוי בתל אביב ולים: "ברמת גן יש מקום לכולם – גם למי שרוצה ללכת לבית כנסת להתפלל בשבת בבוקר וגם למי שמעוניין לבלות בים".

אלי כהן, שר הכלכלה והתעשייה וחבר הקבינט הביטחוני מדיני, התייחס במהלך האירוע להצהרתו של בני גנץ על התמודדותו לראשות הממשלה ואמר: ״גנץ, שנבחר לרמטכ״ל כברירת מחדל והחברה היחידה שניהל פשטה רגל, צריך לצבור עוד ניסיון פוליטי לפני שמעמיד את עצמו לראשות הממשלה. מדינת ישראל היא לא שדה ניסויים״. ביחס להצהרות לטיפול בנושאים אזרחיים, ציין השר כהן שהצהרות גנץ ריקות מתוכן ולראייה מי שדאג לקדם את חיילי צה״ל היה השר כחלון, שהוביל את העלאת שכר החיילים, הטבות למילואימניקים, מענק ללימודי אקדמיים ללוחמי צה״ל ועוד.

ח"כ עפר שלח אמר באירוע שבת תרבות ברמת גן כי בין יו"ר מפלגתו יאיר לפיד לבין בני גנץ מתקיימות שיחות, וההכרעה תיפול בשבועיים הקרובים: "צריך להסתכל על התמונה באופן מפוכח, ויש גם עניינים מהותיים. אנחנו יודעים מה אנחנו מציגים לציבור כבר ארבע שנים בכל התחומים, וחיבור צריך להיות מבוסס על קווים מוסכמים. האלטרנטיבה השלטונית המבוססת ביותר בישראל היא יש עתיד בראשות יאיר לפיד, והיא צריכה להוביל את מי שמבקש להחליף את השלטון", אמר שלח.

 

צילום: דימה דורף

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות