ראשון לציון

בני נוער מראשון לציון תיעדו רגעים היסטוריים מחייהם של ניצולי שואה

פרויקט "דרגות גאווה" מפגיש בין בני הנוער לניצולי שואה לאורך כל השנה במטרה לגבש יחד אלבום זיכרונות  שכותרתו ניצחון ותקומה. האלבום מורכב מתמונות משוחזרות של ניצולי השואה בסיטואציות אותם בחרו להנציח. ניצולי השואה בפרויקט זוכים לספר את סיפורם באמצעות השחזורים מרגעי הניצחון הפרטיים שלהם. בסיום הפרויקט יגובש ספר זיכרונות ותצלומים שיוגש לניצולי השואה.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "כנכד לניצולי שואה, הפרויקט הזה מרגש אותי במיוחד. הקשר הייחודי של בני הנוער וניצולי השואה בעיר מעורר השראה ומבטיח שזכר השואה לעולם לא יישכח".

קבוצת הצילום של מועדון התדר, היא קבוצה הפועלת במסגרת התכנית להתפתחות אישית ומעורבות חברתית  תחת מנהל קהילה וחינוך בעיריית ראשון לציון. הקבוצה מונה כ- 30 חניכות וחניכים בכיתות י'-י"ב מכל העיר. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, לומדת ומתרגלת את נושא הצילום, מצלמת את האירועים המרכזיים לנוער בעיר, ומקיימת פעילויות, אירועים והתנדבויות למען החברה. מועדון התדר, המועדון העירוני המרכזי לנוער העיר ראשון לציון.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות