Uncategorized

רק מילה טובה

התלמידים, בהובלת המורה ליאת צמח, חילקו לנוסעי הרכבת פתקים ובהן ברכות מחממות לב, בצירוף סוכריות להמתקת היום. בנוסף, חילקו התלמידים כרטיסי "בניה", שהונפקו לזכרו של סמ"ר בניה רובל ז"ל, חייל צה"ל תושב חולון שנפל במבצע "צוק איתן". מטרת הכרטיס לייצר שרשרת של מעשים טובים שכוללים עזרה לזולת.

על מקבל הכרטיס לעשות מעשה טוב ולהעביר את הכרטיס אל האדם שעבורו עשה את המעשה הטוב. לאחר מכן, מקבל הכרטיס ימשיך את רצף המעשים הטובים ויעביר הלאה את הכרטיס שברשותו. בכך, מקווים חבריו ובני משפחתו של בניה תועבר הנתינה שהייתה בו הלאה ויוּפץ הטוב.

בנוסף, התקיימו גם פעילויות במרחב הבית ספרי, ביניהן: הוצגו תמונות עובדי מינהל בית הספר על גבי קאפות, בצירוף מילים טובות וחולקו להם עציצים פורחים; תלמידים כתבו ברכות מפרגנות לתלמידים אחרים ועוד.

 

צילום: עיריית חולון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות