פתח תקווה

פתח תקווה מציגה: קרנבל בג'ונגל

לאורך רחוב חיים עוזר יסתובבו דמויות שטח, הולכי קביים, חיות ענק כמו אריה ופיל בגובה 2 מטרים, ג'ירף בגובה 2.5 מטרים, זברה ענקית וחיות נוספות, סדנאות פעילות ויצירה, תחנות יריד ודוכני משחק, עמדת איפור, מתחמי יצירה, עמדת מגנטים, עמדות הסברה ופעילות של כוחות הביטחון, להקת מתופפים שתצעד לאורך הרחוב ומייצג קצב ענק עם עשרה רקדנים ומתופפים.

ברחבת העירייה יתקיים מופע של הדמות הספרותית הפתח תקוואית "קופיקו", יופיעו להקות מקומיות, תפתח פינת אימוץ כלבים ויתקיים מופע של להקת Formula – המרענן הרשמי של עולם הפופ הישראלי.

בתום האירועים ייפתח גן החי ברחוב שרת לרווחת הציבור ללא תשלום, בין השעות 17:00-14:00. את קרנבל בג'ונגל יוזם ומפיק אגף אירועים, בניהולה של אלה איגלר.

ראש העירייה רמי גרינברג בירך על התוכנית: "נקיים השנה חגיגה עליזה במיוחד לתושבי העיר פתח תקווה, ונפתח במסורת חדשה של קרנבל עשיר ומגוון, שמח וחגיגי כפי שעדלאידע צריכה להיות".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות