רמת גן

מטיילים בר"גל: חגיגות ט"ו בשבט 2019 בעיר הגנים

בין הסיורים שהתקיימו: סיור צעירים במתחם הבורסה; סיור בעקבות חיות הלילה; סיור ברחוב קריניצי בעקבות הסיפורים שמאחורי המבנים והמוסדות שלאורכו; ביקור בבית הכנסת הגדול בעיר; פעילות חווייתית בעקבות חיי החלוצים שהקימו את העיר; סיור בין אנדרטת היל לעשר טחנות, לאורך גדת הירקון;  סיור בשכונת תל בנימין הפסטורלית, בעקבות י.ל. גולדברג, ממקימי עיר הגנים; סיפורו המיוחד של גן הקופים המיתולוגי, השוכן על אחת מארבע הגבעות ההיסטוריות של העיר; ביקור בפינות המפתיעות של הפארק הלאומי; חידות ומשחקים בגן הקקטוסים ובגן הבוסתן ועוד.

בנוסף לסיורים ולפעילויות, התקיימו גם ימי נטיעות ברוח החג, כשהאירוע המרכזי נערך ביום שישי האחרון (18.1.19) בפארק הלאומי, בהשתתפות המוני תושבים ותלמידים ובמעמד סגן ראש העיר, רועי ברזילי והמשנה לראש העירייה, גלעד שריר. את הטקס השנתי לציון ראש השנה לאילנות ערכו תלמידי בית ספר ערמונים ולאחריו ניטעו 15 עצים מסוג סיגלון, במסגרת הפרויקט "אמץ עץ" – מיזם משולב של הספארי ועיריית רמת גן. המיזם מופעל על ידי תושבים מתנדבים שמטפלים בעצים צעירים במתחם הספארי, עד לכדי הבשלתם לנטיעה ברחבי העיר. לאחר שנת עבודה מואצת, הגיעו העצים לגודל המתאים לשתילה והועברו לביתם החדש שבפארק הלאומי.

במקביל נערכו ברחבי העיר אירועי נטיעות נוספים ואף ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, הגיע לבקר בגן נקר ולבקשת הילדים נטע יחד איתם עץ תאנה בגינה. "ילדי רמת גן הם הכי בעולם וכל מה שיחלמו נדאג שיהיה להם".

 

צילום: אילן ספירא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות