חינוך

מערכת החינוך נצבעת בירוק

 

 

 

 

מתוך בתי הספר קיבלו 30 מוסדות חינוך הסמכה כ"בית ספר ירוק מתמיד" – בית ספר ירוק שנדרש להרחיב את העיסוק שלו גם בהיקף העשייה ובהיקף המשתתפים בתהליך בבית הספר. בנוסף, במסגרת שיתוף הפעולה בין המשרדים, מתבצעות הכשרות למורים וגננות, תהליכי הסמכה של גני ילדים ירוקים ותהליכי הסמכה של סניפים ירוקים של תנועות נוער.

בין המוסמכים ניתן למצוא בתי ספר מכל רחבי הארץ ומכל המגזרים של מערכת החינוך (בתי ספר ממלכתיים, ממלכתיים-דתיים, חרדים, מגזר ערבי: בדואים, מוסלמים, נוצרים ודרוזים).

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, מסר: "החינוך לקיימות מייצר סביבה חינוכית משמעותית עבור התלמידים. סביבה שמחנכת  לסקרנות, ליוזמה, להתלהבות ולנתינה. כל זאת, תוך הקניית ערכים לאחריות ומחויבות כלפי הסביבה בה אנו חיים. אני מברך את 95 בתי הספר המצטרפים למניין 'בתי ספר ירוקים' ו'ירוקים מתמידים' שפועלים במערכת החינוך. מוסדות אלו מהווים דוגמה ומופת לקיום אורח חיים בתפישת הקיימות, ובוגריהם יצמחו כאזרחים פעילים, הפועלים למען סביבתם וקהילותיהם".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות