חולון

מסלול רשויות בג'סי כהן ובתל גיבורים

מתחם יוספטל, המונה כ־345 יחידות דיור, ומתחם מבצע סיני המונה כ־85 יחידות דיור, כבר אושרו על ידי משרד הבינוי והשיכון ותוקצבו לתכנון בתקציב התחלתי של כ־4 מיליון שקלים.

מנהלת ההתחדשות העירונית ומנהל ההנדסה פועלים בימים אלה להנעת התהליך אל מול כל הגורמים הרלוונטיים על מנת לקדם את הפרויקט בדרך הטובה והיעילה ביותר.

התחדשות עירונית היא תהליך של שיקום המרקם הבנוי הקיים ושיפורו באמצעות מגוון רחב של כלים, תוך התייחסות הן למצב הפיזי של המבנים והן למצב החברתי של התושבים. קידום התכניות יביא לחידוש מלאי המגורים, לשיפור המרחב הציבורי כגון  מבני הציבור, הגנים והתשתיות העירוניות, כל זאת במטרה לשמור על איכות החיים בעיר ושיפור סביבת המגורים של התושבים.

מנהלת ההתחדשות העירונית ומנהל ההנדסה יפעלו יחד לשילוב ההיבטים החברתיים בתכניות לצד ההיבטים הפיזיים והתכנוניים, תוך הקפדה על יצירת סביבת חיים בת קיימא. בעלי הנכסים המצויים במתחמים יעודכנו על ידי המנהלת ויהיו שותפים להוצאת הפרויקט לפועל.

 

 

צילום: אילוסטרציה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות