חדשותבת ים

התחנה הראשונה של הרכבת הקלה תיקרא על שמו של המרגל הישראלי אלי כהן ז"ל

שר התחבורה ישראל כ"ץ נשא דברים ואמר כי "אלי כהן פעל ותרם רבות למען ביטחון ישראל, ולכן מדובר בהבטחה מתבקשת – להגיע לעיר בת ים ולקרוא לתחנה החדשה אשר עתידה לקום על שמו. בת ים תתחבר לחלק מהעוצמה של מדינת ישראל ועשרות מיליונים יעברו דרך התחנה על שמו של אלי כהן, וכך גם ייחשפו לסיפורו דרך צילומים וכן המכתב שכתב לרעייתו בטרם הוצא להורג".

ראש העירייה צביקה ברוט בירך על היוזמה והוסיף: "הבטחנו לעשות זאת מיד אחרי הבחירות, כילד בת ימי גדלתי על סיפורו של אלי כהן ז"ל כמו כל הבת ימים ועם ישראל. אני חושב שהמחויבות שלנו היא להיות נאמנים ולהמשיך את דרכו".

רעייתו של אלי כהן, נאדיה כהן נשאה דברים: "הייתה לאלי גאווה לאומית, הוא לא חשב על כסף. זה היה הדבר הכי חשוב בשבילו – ביטחון עם ישראל". במעמד המרגש קיבלו בני המשפחה אות הוקרה מטעם העירייה וממשרד התחבורה.

צילום: יואב פלי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות