חינוך

באו, ביקרו, הכילו

בביקורו בבית הספר התיכון, בדומה לביקורים בבתי הספר היסודיים, שיבח המנכ"ל את המנהלים על ההישגים הגבוהים ועל עמלם החינוכי. מנהלי התיכון שיתפו את המבקרים בתוכניות ייחודיות המתקיימות בבתי הספר דוגמת נתינת שיעורים פרטיים של השכבה הבוגרת לתלמידים צעירים, במסגרת המעורבות האישית וכן למידת מתמטיקה בנבחרות.

בסיומו של הביקור העביר מנכ"ל משרד החינוך הרצאה לתלמידי שכבת י"ב בנושא אחדות וייחודיות – הנושא השנתי שנבחר במערכת החינוך. התלמידים היו קשובים, השתתפו ושאלו שאלות מעוררות מחשבה.

מנהלת מחוז מרכז עמליה חיימוביץ מסרה: "המפגש עם השטח הוא שמצמיח את העשייה המשמעותית. הגענו לצפות בעשייתם של הצוותים החינוכיים, להיפגש עמם באופן בלתי אמצעי. במהלך המפגש עם מנהלי בתי הספר קיבלנו תמונת מצב של האתגרים והחוזקות בכל מוסד, ודייקנו נקודות משמעותיות. באנו מתוך שיתוף וצמיחה ואני שמחה וגאה להגיד שאכן ראינו עשייה מבורכת. אני רוצה להודות למנכ"ל על הביקור ועל התובנות הרבות שהעלה במשך היום, ולכל מי שעמל על הכנת הביקור".

צילום: מחוז מרכז משרד החינוך

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות