חדשות

דרמה בתחנת רכבת השלום בת"א. תושייה של נוסעים ומנהל התחנה הצילו את חייה של צעירה שהתמוטטה ברציף ועברה החייאה

חובש מד"א המשרת כחייל בצה"ל נאור אזרזר סיפר: "בדרך חזרה מהבסיס כשהמתנתי לרכבת שמעתי במערכת הכריזה של תחנת הרכבת שמתרחש אירוע רפואי וזקוקים לסיוע רפואי. הגעתי במהירות למקום והבחנתי בצעירה כבת 20 שוכבת ברציף כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה. התחלתי מיד בפעולות החייאה שכללו עיסויים ומקביל ביקשתי מעובדי הרכבת להביא מכשיר דפיברילטור, באמצעות המכשיר שהגיע מהר מאוד נתנו שוק חשמלי וכעבור דקות בודדות חזר הדופק והצעירה שבה להכרה. צוות ניידת טיפול נמרץ שלנו שהגיע למקום המשיכו בטיפול הרפואי ופינו אותה לבית החולים כשהיא במצב יציב."
שחר הילל, מנהל התחנה: "אני שמח שזכינו, אני וצוות התחנה, לסייע בהצלת חייה של הנוסעת, יחד עם נוסעינו שכללו גם אנשי מקצוע רפואיים. היום קיבלנו עוד הוכחה לחשיבות הרבה של מענה זריז במקרה של אירוע רפואי. עובדי חטיבת הנוסעים של רכבת ישראל: מנהלי תחנות ומשמרת ופקחים, מוסמכים כדרך קבע במתן עזרה ראשונה והחייאה, וזה מוכיח את זה עצמו. אני וצוות התחנה מאחלים לנוסעת רפואה שלמה ומהירה בשמנו ובשם רכבת ישראל."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות