בריאות

30 שנה אחרי ניתוח האף הכושל, עברה דנה ניתוח פלסטי מתקן, שכלל גם ניתוח עפעפיים עליונים, מה שהקנה לה מראה זוהר והרגשה מצוינת 

את הניתוחים ביצע ד"ר רוני מוסקונה, מומחה לכירורגיה פלסטית מהבכירים והמוכרים בארץ ובעולם. במהלך הניתוח ד"ר מוסקונה בנה את קצה האף בעזרת תפרים פנימיים וטכניקה של השתלת סחוסים כך שיהיה סימטרי. בניתוח העפעפיים נעשו חתכים מזעריים באזור הקפלים  ודרך אותם החתכים הסיר את השומנים ועודפי העור שהצטברו באזור. לאחר הניתוח דנה מספרת שהיא מרגישה צעירה יותר וזוהרת, האף נראה יותר טבעי ועגול, העור העודף בעפעפיים הוסר והרגשתה השתפרה מאוד.

ד"ר רוני מוסקונה, באיזו טכניקה השתמשת בניתוח האף של דנה?

הבעיה אצל דנה הייתה אי סימטריה קשה בין שני הצדדים, והיא עברה כבר ניתוח אחד ועוד איזשהו תיקון. בחלק אחד של האף רואים שחסרים כמעט כל הסחוסים, ולכן יש התמוטטות של האזור, במקרים כאלה אנחנו פשוט בונים את קצה האף שצד אחד יהיה זהה בדיוק לצד השני. באמצעות תפרים פנימיים והשתלת סחוסים. אין טכניקה שהיא ספציפית לתיקון אף באופן כללי, כל מקרה לגופו.

דנה מסכמת: " המראה שלי לאחר הניתוח השתפר מאוד! ההרגשה שלי עכשיו הרבה יותר טובה. טוב לי ואני מרגישה מצוין!"

דה ניו סלפי- The New Selfie הינה תכנית חדשה ומרתקת בת 10 פרקים המתעדת סיפורים אישיים לאחר ניתוחים כושלים. לאחר שאבדה תקוותם של המשתתפים, מרפאות מוסקונה הגשימו את חלומם בניתוחים מורכבים שהצליחו להחזיר להם את האישיות והביטחון. בתכנית The New Selfie בהגשת סנדרה ריגלר ולירן כוהנר, אנו מתוודעים בכל פרק לסיפור אישי מרגש שבו המשתתפים עוברים טיפולים כגון: ניתוחים פלסטיים, הזרקות מתקדמות לצעירות ופיסול פנים ללא ניתוח למבוגרות בשיטות המתקדמות והאיכותיות ביותר. התוכנית בשיתוף מרפאות מוסקונה- מהמובילים בתחום הרפואה האסתטית והניתוחים הפלסטיים, כל הניתוחים וההזרקות בוצעו ע"י מנתחים פלסטיים מומחים. אתם מוזמנים לצפות בסיפורים האישיים הנוגעים ללב וכמובן בשינוי הדרמטי שעבר כל משתתף בעקבות התכנית.

לפרק של דנה

 

מרפאות מוסקונה:

למוקד קביעת תורים: 03-7442828 

www.moscona.co.il

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות