גבעתיים

מנציחים את דן בלקין

ראש עיריית גבעתיים רן קוניק ציין בדבריו כי עיריית גבעתיים גאה להנציח את דן ז"ל בגינה המטופחת הנקראת ע"ש חיל האוויר ותלמידי בית הספר "שמעוני", שאמו של דן ניהלה במשך שנים רבות, מאמצים ומטפחים לאורך כל השנה. "אדם מת פעמיים, פעם אחת במותו הפיזי ובפעם אחת כאשר שוכחים אותו. תהליך ההנצחה של דן גורם לכך שלא נשכח אותו לעולם ונשמר את מורשתו לעד".

לאחרונה סיימה עיריית גבעתיים את שיפוצו של מטוס "הצוקית" המוצב במשך שנים רבות בגן חיל האוויר ומהווה את סמלו של הגן. במהלך השיפוץ שנערך כ-3 שבועות בוצעו עבודות לחידוש סטנד הבטון המחזיק את המטוס וכן עבודות פחחות וצביעה מחדש של גוף המטוס בצבעי חיל האוויר כפי שהיה בתקופת שירותו של המטוס.

יש לציין כי במשך שנים רבות היה במקום מטוס אחר, מסוג מוסטנג. בתחילת שנות ה-80 נלקח מטוס המוסטנג אל מוזיאון חיל האוויר בבאר שבע, ובמקומו קיבלה עיריית גבעתיים את ה"פוגה מגיסטר" ובשמו העברי "צוקית", מתנת חיל האוויר.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות