גבעתיים

חניכי שבטי הצופים בגבעתיים העניקו לראש העירייה, רן קוניק מגן הוקרה על שנים ארוכות של שיתופי פעולה ערכיים

רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים מסר: "עוד מימיו הראשונים של הישוב היהודי בארץ ישראל, תנועות הנוער עמדו בחזית העשייה החינוכית ערכית והיוו את אחד מנכסיה הגדולים של מדינת ישראל . באמצעות תנועות הנוער נזקף גב האומה,  כשחניכי התנועות, באירופה ובישראל עסקו במשימות של עבודת כפיים תוך חינוך לערכי העבודה, החייאת השפה  העברית ובהכשרת קבוצות לעלייה.

לשמחתי גם היום, בשנת 2019 נשמר כוחה תנועת הצופים ומאות החניכים ממשיכים להגיע לשבט המפואר של גבעתיים, המהווה עבור רבים מהם בית שני. אני מודה לתנועת הצופים על שנים רבות של פעילות חשובה וערכית ומאחל להם המשך הצלחה לעוד שנים רבות".

קלי כהן, מזכ"ל תנועת הצופים הוסיף: "מאה שנים של פעילות ערכית הם לא דבר של מה בכך, ושנת המאה היא ההזדמנות שלנו גם להודות לכל השותפים לדרך הארוכה, שכמובן רחוקה מלהסתיים, ובראשם הרשויות המקומיות. אני מאחל לכולנו לפחות עוד 100 שנים נוספות של פעילות ערכית משותפת".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות