רמת גן

רמת גן מחבקת את ההורים ואת ההורים שבדרך

בנוסף, התקיימו ייעוציים אישיים וסדנאות במגוון נושאים, בהם: עיסוי תינוקות, סלסה במנשאים, ליווי התפתחותי, רצפת אגן, החייאת תינוקות, ייעוצי שינה והנקה. הכנס ננעל בפאנל מומחים בנושא הריון, לאחר לידה ותינוקות עד גיל שנה, בהשתתפות פרופ' אייל סיון, פרופ' יריב יוגב, רופא ילדים, יועצת הנקה, מנהל חדר לידה, אחות ליווי הריון ודיאטנית לתזונת האם והתינוק.

כנס הריון, לידה והורות מהווה נדבך נוסף מפעילות מחלקת הבריאות בעיריית רמת-גן, ששמה לה למטרה לקדם את נושא הבריאות לכלל התושבים, בין היתר באמצעות סדנאות המתקיימות בטיפות החלב העירוניות, המלוות את המשפחה מרגע הולדת התינוק ועד להגיעו לכיתה א'.

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן מסר: "הכנס שקיימנו הוא אחד הצעדים למימוש אחד היעדים המרכזיים של הנהלת העיר החדשה בראשותי, להגדיל את שכבת הצעירים ברמת גן, באמצעות יצירת אקלים מזמין ומחבק עבורם. לכן, בחמש השנים הקרובות נקדם לטובת הנושא רפורמה אדירה במפעלי בית עמנואל, נשדרג את גינות המשחקים והתשתיות במערכת החינוך ובספורט, נגדיל את התקציבים בכוח האדם שמשרת הורים לילדים ונסבסד שירותים עבור משפחות וזוגות צעירים.

 

 

צילום: דימה דורף

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות