ראשון לציון

חניכי שבטי הצופים בראשון לציון העניקו לראש העירייה מגן הוקרה על שנים ארוכות של שיתופי פעולה ערכיים

תנועת הצופים בעיר ראשון לציון מונה שישה שבטים: "שורק" במרכז העיר, "יעד" ברמת אליהו, "איתן" בנאות אשלים, "רעם" בנווה חוף, "ארבל" במזרח העיר, "מתן" בנחלת יהודה. כלל חניכי התנועה בעיר מונים 2500 חניכים מכיתות ד'-יב'. לתנועה הישגים רבים בעיר, בין היתר יציאה של 40 חניכים בכל שנה לשנת שירות, שילוב של כ־85 חניכים בעלי צרכים מיוחדים בפעילות התנועה, שיתופי פעולה רבים עם עמותות וגופים ציבוריים הפועלים בעיר והפעלת קומונות שנת שירות בעיר במסגרת "תכנית גדר" של אגף נוער וצעירים.

"נושא תנועות הנוער קרוב לליבי ואני רואה בו נדבך חשוב ומהותי בחינוך בראשון לציון", ציין ראש העירייה. "אני מבטיח להמשיך לדאוג ולסייע לפעילות הברוכה והערכית של תנועת הצופים בראשון ומאחל להם לפחות עוד 100 שנים של עשייה".

איתי מתיתיהו, מחזיק תיק הנוער והצעירים בעירייה הוסיף: "הפעילות הערכית והחינוכית של תנועת הצופים בראשון שזורה לאורך ההיסטוריה של העיר והעלייה המתמדת של כמות החניכים בעיר, מעידה כי גם העתיד מבשר טובות. נמשיך לחזק את שיתוף הפעולה עם תנועות הנוער בעיר ולקדם כל מהלך שהופך את החברה שלנו לטובה יותר."

ולסיכום קלי כהן, מזכ"ל תנועת הצופים: "מאה שנים של פעילות ערכית הם לא דבר של מה בכך, ושנת המאה היא ההזדמנות שלנו גם להודות לכל השותפים לדרך הארוכה, שכמובן רחוקה מלהסתיים, ובראשם הרשויות המקומיות. אני מאחל לכולנו לפחות עוד 100 שנים נוספות של פעילות ערכית משותפת".

צילום: אבי קקון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות