גבעתיים

בגבעתיים "משלטים היסטוריה"

מאות השלטים בכל רחבי העיר, יוחלפו במספר שלבים כשכל השלטים החדשים יכללו בתוכם פירוט היסטורי ובאופן הדרגתי יוחלפו כלל השלטים שאינם כוללים מידע זה כיום. כחלק מהחלפת השלטים מוחלפים גם העמודים בעמודים מעוצבים דקורטיביים. הפרויקט בניהולו של רענן שמעיה, מנהל מחלקת גנים ונוף ובשיתוף מחלקת חזות העיר.

ראש עיריית גבעתיים רן קוניק מסר: "ההיסטוריה של עם ישראל ושל העיר גבעתיים נמצאת ברחובות בהם אנו חיים, שכן האנשים והסיפורים שעומדים מאחורי השמות הם העבר שלנו כמדינה וכעיר. מעבר ליופיים וחשיבותם של השלטים למטרות הכוונה, אני רואה בשלטי הרחובות כלי חינוכי לימודי לכל אדם בכל גיל. אמנם ישנה חשיבות רבה בעצם ההנצחה, אך לא פחותה ממנה החשיבות בהכרת פועלו של האדם או הארגון שהונצח, וזו הדרך שתושבי העיר יכירו את החשיבות וההיסטוריה שעומדות מאחורי שמות הרחובות של כולנו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות