חינוך

תקציב החינוך באור יהודה ל־2019: 109 מיליון שקלים

במהלך 2019 תימשך ההשקעה גם בפיתוח השכונות הוותיקות בעיר. בימים הקרובים יחלו העבודות להקמת גינת דגניה ולאחר מכן גינת כצנלסון, בזמן המאוד העירייה תסיים את סלילתו של כביש יצחק רבין, יחל שדרוג רחוב יהדות קנדה לו מחכים התושבים תקופה ארוכה, תסתיים הקמתו של מגרש קט-רגל ליד תיכון יובלים, יימשכו עבודות הפיתוח לגינת ירדן בסקיא א' ועוד.

תחום הרווחה תופס גם הוא מרכיב חשוב בתקציב העירייה. כ-51 מיליון ש"ח יושקעו בתכניות רחבות היקף, כגון היחידה לעבודה קהילתית שרותמת את האוכלוסייה כך שתהיה מעורבת בקידום נושאים הנוגעים אליהם ביומיום, התחנה לשלום המשפחה, מרכז עוצמה למיצוי זכויות לאוכלוסייה הנמצאת במצבי עוני והדרה, תכנית "אפיקים" הנותנת מענה לתעסוקה והכנה לחיים עצמאיים לצעירים, תוכנית "מעטפת" שבמסגרתה מטופלות נערות על קצה הרצף, יחידת המוגבלויות המטפלת באנשים הסובלים מנכויות, מוגבלות שכלית התפתחותית ואוטיזם. במהלך השנה יושם גם דגש על קהילות עם צרכים מיוחדים.
בשנה הזו יינתן משקל רב גם לנושאים כמו תרבות לרגל חגיגות ה-70 של אור יהודה, השקעה בנוער ובצעירים, טיפוח חזות העיר, הגברת תחושת הביטחון, איכות הסביבה, ועוד.

ראש העירייה, ליאת שוחט, בירכה על התקציב שאושר, וציינה: "אנו ממשיכים להשקיע בכל תחומי החיים כדי לדאוג לכך שכל הנושאים החשובים יקבלו מענה מהעירייה. אני שמחה שתחום החינוך ממשיך להיות מוביל ומשמעותי בעיר כחלק מההשקעה החשובה שכבר נתנה את אותותיה בשנים האחרונות ותמשיך לשאת פרי גם בשנה הקרובה. אני רואה בכך בשורה של ממש ובטוחה שנעשה כברת דרך משמעותית נוספת".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות