חדשות

גם המועצה להשכלה גבוהה דורשת: להשאיר את אוניברסיטת בר אילן בשטח רמת גן

במכתב תבע אנגלמן ממשרד הפנים שלא להעביר את האוניברסיטה בטענה ש"שינוי הגבולות המוניציפליים של אוניברסיטת בר אילן הוא נושא מורכב ובעייתי, שיש בו כדי להשפיע על איתנותה הפיננסית ויצירת חוסר וודאות תכנונית עבורה".

מאז נכנס לתפקידו, הביע ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן עמדה נחרצת להשארת אוניברסיטת בר אילן בשטחה המוניציפלי של עירו. כזכור, בדיון בסוגיית השייכות המוניציפלית של אוניברסיטת בר אילן בוועדת הפנים בכנסת שהתקיים לפני כשבועיים, אמר שאמה הכהן: "יש אוניברסיטה עשרות שנים. יש מערך חיים בינה לבין תושבי רמת גן, שהשקיעו עשרות שנים באוניברסיטה. לא יכול להיות שבלי שום בקרה שר הפנים ישנה את זה בהליך שמזמין את הפוליטיקה לתוך סכסוכי גבולות.

רמת גן משקיעה באוניברסיטה. גבעת שמואל רואה בה פרה חולבת. זה לא שניים אוחזים. זו משפחה יחידנית. רמת גן היא ההורה היחיד, ושר הפנים צריך לשקול את טובת הילד".

 

צילום: באדיבות עיריית רמת גן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות