Uncategorized

סדרת הרשת החדשה 'דה ניו סלפי'- פרק 1. חלום הילדות של לודמילה, להרים ולהקטין את האף שלה, הוגשם. כעת לודמילה יוצאת יותר ומצטלמת יותר

את הניתוח ביצע ד"ר מיכאל משה, מומחה בכירורגיה פלסטית. הניתוח שנעשה בשיטה הסגורה מבוצע בהרדמה חלקית עם טשטוש עמוק. שיטה זו מאפשרת התאוששות מהירה מהניתוח והתאמה מקסימאלית של האף למבנה הפנים. במהלך הניתוח שייף ד"ר משה את עצם האף, הרים את קצה האף והקטין את הנחיריים.

ד"ר מיכאל משה: השיטה שפיתחנו, שילוב של סדציה, הרדמה בטשטוש עמוק, בתוספת הרדמה מקומית, מספקים יתרונות אדירים למטופל, תקופת ההתאוששות המיידית אחרי ההרדמה היא קלה יותר, הסיבוכים מהרדמה כללית נמנעים והמטופל משוחרר לביתו לאחר מספר שעות כשהם מרגישים מצוין."

לודמילה חשה שהניתוח שינה את חייה, יש לה בטחון עצמי גדול יותר, היא מצטלמת הרבה יותר, חשה בנוח עם הפרופיל שקודם הפריע לה ושמחה על התוצאה הטבעית.

לודמילה: "מאז הניתוח יש לי ביטחון עצמי גדול יותר, אני מצטלמת יותר, הולכת יותר לאירועים, נפגשת עם חברים ועומדת יותר בפרופיל. אני מודה לד"ר משה, הייתי בידיים טובות, סמכתי עליו והוא שינה את חיי. תודה."

דה ניו סלפי. סדרת רשת חדשה. מרפאות מוסקונהדה ניו סלפי. סדרת רשת חדשה. מרפאות מוסקונה

דה ניו סלפי- The New Selfie הינה תכנית חדשה ומרתקת בת 10 פרקים המתעדת סיפורים אישיים לאחר ניתוחים כושלים. לאחר שאבדה תקוותם של המשתתפים, מרפאות מוסקונה הגשימו את חלומם בניתוחים מורכבים שהצליחו להחזיר להם את האישיות והביטחון. בתכנית The New Selfie בהגשת סנדרה ריגלר ולירן כוהנר, אנו מתוודעים בכל פרק לסיפור אישי מרגש שבו המשתתפים עוברים טיפולים כגון: ניתוחים פלסטיים, הזרקות מתקדמות לצעירות ופיסול פנים ללא ניתוח למבוגרות בשיטות המתקדמות והאיכותיות ביותר. התוכנית בשיתוף מרפאות מוסקונה- מהמובילים בתחום הרפואה האסתטית והניתוחים הפלסטיים, כל הניתוחים וההזרקות בוצעו ע"י מנתחים פלסטיים מומחים. אתם מוזמנים לצפות בסיפורים האישיים הנוגעים ללב וכמובן בשינוי הדרמטי שעבר כל משתתף בעקבות התכנית.

לפרק של לודמילה

 

מרפאות מוסקונה:

למוקד קביעת תורים: 03-7442828 

www.moscona.co.il

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות