רמת גן

כשכרמל שאמה הכהן השיב לטבע את כרמל הבז

בהמשך האכיל ראש העירייה ג'ירפות בענפי רימון ונפגש עם שלושה תלמידים מבית ספר "בית אקשטיין" שבתחומי הספארי. בית ספר זה הוא היחיד מסוגו בעולם שמתקיים בתוך גן חיות ומאפשר לתלמידים עם בעיות קשב וריכוז ולקויות למידה ללמוד בסביבה מעשירה.
לבסוף התקיים מפגש בחצר קיפופי הלמור, שבמטרה לשמור על משקלם מפחיתים המטפלים את כמות הפירות שהם מקבלים ומאזנים את הדיאטה שלהם עם הרבה ירקות.
"גיליתי שלשלוח ציפור אל החופש זה דבר מרגש, קל וחומר כשמדובר בבז שהגיע אלינו מהר הכרמל ונקרא על שמי", ציין שאמה הכהן. "תפקיד ראש עירייה הוא מרתק ומלא עשייה וסיפוק, אבל אשמח בכל עת להגיע ולשלח בעל חיים לחופשי".
סגן ראש העיר ויו"ר הספארי, עו"ד רועי ברזילי הוסיף: "בחמש השנים הקרובות הנהגת העיר החדשה תפעל למימוש תוכניות ארוכות טווח לספארי רמת גן – פנינת הטבע הירוקה שלאחרונה עברה לאחריות הבלעדית של העירייה – תוך קידום יוזמות חדשות והרחבת הפעילות החינוכית והפעילות לרווחת בעלי חיים במקום".

צילום: אורי חבושי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות