חדשותבת ים

מרגש: בת ים מתגייסת למען נועה בת ה־17 שזקוקה לניתוח יקר בחו"ל

גם בעירה בת ים לא נותרו אדישים. תלמידי בית הספר "יעד" בו נועה לומדת הכינו עוגות במסגרת מגמת קולינריה והן נמכרות ברחבי העיר כאשר כל ההכנסות עוברות לקמפיין מימון ההמונים לביצוע הניתוח, ולמען הגשמת החלום של נועה – ללכת כמו כולם ולהתגייס לצבא.

"מאז התחלנו בפרויקט אנו רואים התגייסות חסרת תקדים של תלמידי בית הספר לשם המטרה החשובה הזו", שיתפה מנהלת בית הספר, שחף גרדה. "נועה היא תלמידה מקסימה שלא נותנת ללקות לעצור אותה, אולם על מנת שהיא תוכל לקיים אורח חיים נורמלי ולהגשים את חלומותיה עלינו להירתם ולעזור לה ואנו עושים זאת בחפץ לב.

מרגש לראות את ההתגייסות של התלמידים ושל תושבי העיר בעזרה לנועה, על אף שלא מדובר בהפתעה גדולה – תושבי בת ים ותלמידיה הם משפחה אחת גדולה שיודעת תמיד לעזור ולתמוך בעת צרה".

לתרומות בעבור נועה ניתן להיכנס לדף של נועה באתר קו לחיים: https://www.kavlachayim.co.il/noaz

 

 

צילום: בית ספר יעד

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות