רמת גן

רפורמת התחבורה מגיעה לרמת גן

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן מסר: "ההגירה החיובית אל רמת גן והגידול המבורך במספר תושביה, מחייב קידום של פתרונות תחבורתיים רבים ונוספים. מדובר על בשורה לתושבי העיר ואנחנו נמשיך לפעול לקידום ושדרוג מערך תחבורתי זמין ונגיש לתושבי העיר. רמת-גן ממוקמת במרכז מטרופולין גוש-דן וצריכה לספק מענה מיטבי לצורכי התושבים. שיפור מערך התחבורה הציבורית משמעותו שיפור איכות החיים, הזמינות והנגישות.
נכנסתי לתפקיד רק לפני כשבועיים וחצי וכבר קיימתי 2 פגישות עם שר התחבורה ישראל כץ ופגישה עם גורמי המקצוע במשרד התחבורה לשיפורים נוספים במערך התחבורתי הכולל בעיר שיקלו על עומסי התנועה. אני מקווה ומאמין שתוספת הקווים חדשים שיכנסו מעתה אל שכונות ורחובות רבים בעיר לראשונה, תגבור תדירות הקווים ושיפור חווית הנסיעה יביאו לעלייה במשתמשי התחבורה הציבורית"
עוד ציין ראש העירייה: "מסתבר שהנהגת העיר הקודמת התעלמה מצרכי תושבים רבים בשימור קווים שבוטלו במסגרת הרפורמה ובהם סטודנטים וגמלאים".
ראש העירייה העלה את הנושא בפגישה האחרונה עם השר וצמרת משרדו, והוחלט על המשך ההידברות ועל בחינת הטענות בדרג מקצועי.
בעקבות השינויים במערך התחבורה הציבורית, בכוונת ראש העירייה ומ"מ ראש העיר ליעד אילני, להתנסות בקווים החדשים במהלך בחודש הקרוב, על מנת לבדוק מהשטח את חווית הנסיעה ולבחון את יעילות הרפורמה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות