נדלןראשון לציון

מתחם האלף בראשון לציון – המכרז יוצא לדרך

ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך מסר: "אני רואה חשיבות עליונה בקידום אזורי תעסוקה ומסחר בעיר והקמתו של מתחם האלף תספק פתרון שישפיע לא רק על התעסוקה בעיר, אלא תשפר משמעותית גם את בעיות התחבורה. אני קורא לחברות וליזמים להגיע ולהיות חלק מהמטרופולין החדש של ישראל".

עדי ברוק, מנכ"ל מנהלת מתחם האלף הוסיף: "אנו יוצאים לדרך עם שני מכרזים נוספים שיוכלו לתת מענה להתעניינות הרבה בקרב משקיעים וחברות גדולות במשק. בהמשך נקיים כנס לרוכשי מסמכי המכרז ואנחנו מקווים שבעוד כחודשיים יהיו לנו זוכים.

אנו מתקדמים צעד אחר צעד, מגרש אחר מגרש לעבר הקמתו של מתחם האלף שמהווה הזדמנות ייחודית ראשונה מסוגה לחברות, משקיעים ויזמים".

יצוין כי בעבר כבר זכתה במגרש הנמצא בסמוך קבוצת "דיסקונט" הכוללת את דיסקונט, cal ומרכנתיל והעבודות בשטח כבר החלו בקיץ. בנוסף "פרשקובסקי ואמות" זכו לפני כחמישה חודשים במגרשים באותו האזור ובקרוב יחלו בעבודות על הקרקע.

במתחם האלף, הממוקם במערב העיר, מתוכננים 1.75 מיליון מ"ר לתעסוקה ומסחר, 5400 יחידות דיור ו־120 דונם של פארקים.

עתודות הקרקע במתחם שייכות בחציין לעיריית ראשון לציון וחלקן לבעלי קרקע פרטיים. בעיר החדשה מתוכננים לעבוד כ־100,000 תושבים ולגור מעל ל־22,000.

למתחם הראשון מסוגו בישראל מתוכננת נגישות תחבורתית יוצאת דופן ופורצת דרך והוא ישלב עבודה עם מגורים, עסקים, בילוי ופנאי.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות