גבעתיים

בגבעתיים מעצבים את המחר

בזכות הפעולות הללו ומדיניות חיבור הנערות ל-STEM הנהוגה בתיכון שמעון בן צבי (בו התכנית פועלת זו השנה השנייה), חלה צמיחה משמעותית במספר התלמידות הלומדות במאיץ המדעי ובכיתות המצוינות בכלל. כך למשל, שיעור הבנות הלומדות בתכנית השנה עומד על 47 אחוזים ביחס ל-30 אחוזים אשתקד. בכיתות י שיעור התלמידות אף גבוה יותר ועומד על 59 אחוזים. בהשוואה למצב הקיים כיום בארץ – מספר הנשים היזמות בישראל עומד עד פחות משליש, כך גם הנשים הנושאות משרות בתחום הSTEM.

מנכ"ל משרד המדע, מר רן ברי, שיבח את התכנית, בשיחה שקיים עם ורד כהן ברזילי וד"ר דיאנה לאופר, היועצת המדעית של התכנית והמנהלת המדעית של מצפה הכוכבים גבעתיים ופעילותה לקידום נערות למדעים. הוא הדגיש את חשיבותם של תכנית מסוג אלו.

התוכנית המדעית נתמכת על ידי משרד המדע "סל מדע" ופעולת בשיתוף פעולה עם מכון המחקר "איימס" בנאס"א, מצפה הכוכבים גבעתיים ומנהל החינוך גבעתיים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות