צרכנות

תכירו את הסלון שאתם מעצבים בעצמכם בלי לשבור את תכנית החיסכון ואת הגב

לפני מספר שנים נפתחה רשת חנויות בשם דקס DAX. ברשת זו הבינו שאפשר לשלב את העולם הישן – שענה על הצרכים והרצונות של הלקוח, עם העיצוב המודרני – וזאת כשבמרכז הם שמים קודם את חזונו ורצונו של הלקוח לצד הנוחות והפונקציונאליות של פינות הישיבה, כשכל זה משתלב בעיצוב מודרני ועדכני המתאים לכל בית – הן בגדלים, הן בעיצוב והן בחומרים. "דקס" היא למעשה השילוב בין הנגרים של פעם למעצבים המודרניים של מערכות הישיבה – כשהייחודיות שלמעשה המעצב הראשי הוא הלקוח. כל זה ניתן במחיר הנגיש לכל כיס, כשמערכות הישיבה הן למעשה בהזמנה אישית.

מערכת ישיבה GRANDE

הסלון שלכם- יופי לצד חוויה ונוחות

 

אז איך למעשה נעשה החיבור שבין הלקוח למה ש-DAX מעמידה לרשותכם?

ספות ישיבה וסלון – את הספות (וגם מערכות עליהן שוכבים) ניתן להרכיב בהזמנה אישית ממספר מודולים שונים המאפשרים התאמה למידות סלון הבית שלכם, בהרכב שונה (פינתי עם כמות בלתי מוגבלת של מקומות ישיבה, הוספת שזלונג, ספה דו מושבית, ספה תלת מושבית). מעבר לנראות טובה, שלל תוספות הופכות את הספות לפונקציונליות.

מה זה אומר פונקציונליות? קבלו דוגמא: הפונקציונאליות של DAX הפכה לשם דבר והיא באה לידי ביטוי ביכולתכם לשלב פונקציות רבות כגון – ארגזי מצעים, ספה נפתחת למיטה, ריקליינרים ועוד תוספות אשר משביחות את מערכות הישיבה והופכות אותן למובילות וייחודיות בעולם. מערכות DAX הינן מערכות מודולריות המאפשרות לכם ליצור את השילוב האופטימלי ביותר לחלל המגורים ולסגנון החיים שלכם וכל זאת במגוון בדים, וצבעים.

מערכת ישיבה Simple

כל מערכות הישיבה אורתופדיות

 

כשאנחנו באים ליהנות מהספות והכורסאות שלנו, אנחנו רוצים ליהנות מחוויית מנוחה, רגיעה. מה שנקרא- "להרים את הרגליים באוויר" ולהרגיש שהגענו הביתה. לשם כך, חוויית הישיבה צריכה להיות מרגיעה וכאמור לא להתפשר על הנוחות לטובת העיצוב.

מערכות הישיבה שאתם מעצבים ביחד עם DAX הן כולן מותאמות אורתופדית לגוף שלנו. כך שאדם שקם משכיבה או ישיבה עליהן, ירגיש שגופו נח עליהן, ולא יחווה כאבים מישיבה על מקום שאינו מותאם לנו.

התאמה לאוכלוסייה המבוגרת – יש קו מערכות ישיבה מיוחד שמותאם במיוחד לאוכלוסייה המבוגרת יותר. המערכות מאפשרות לאוכלוסייה המבוגרת אפדשרות קלה יותר לקום מהספה ומותאמת לגילאי הזהב.

 

 איפה מגשימים את חלום הסלון שלנו ומה צריך בשביל זה?

 

חנויות DAX נמצאות בכל הארץ מהצפון בטבריה, חיפה והסניף החדש בכרמיאל, בשרון בנתניה, במרכז- שפלה: בראשון לציון, בדרום- אשדוד וסניף נוסף בירושלים.

כאמור מדובר בשילוב של עיצוב החלום שלכם וחזון הסלון שלכם, במחיר שהוא נגיש לכל כיס.

המעצבים והאנשים של DAX מחכים לכם שתבואו ויחד איתם תבנו את מערכת הישיבה שחלמתם עליה, בכל מקום בבית!

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות