חינוך

סערה בקרב הורים בצופי רמת גן: היום ייערך הפנינג ברוח חג המולד – "בואו נשמח את סנטה". הורים: "איזו זהות משדרים לילדים שלנו?"

הורים רבים שנודע להם על האירוע שאמור להתקיים בשבט הצופים היום בערב יום שלישי זעמו. אחד ההורים, שי כתב: "אם היו עורכים אירוע כזה של חב"ד בצופים, היו כאלו שהיו נזעקים וקוראים להדתה ולשטיפת מוח. ממתי להכניס תכנים נוצריים לתנועת הנוער זה משהו שמותר ולגיטימי?".
אמא אחרת הוסיפה: "קמו הרבה וטענו שיש יותר מדי בתי כנסת שנפתחים בעיר, אבל לעשות אירוע ברוח החג הנוצרי הכי מובהק זה בסדר? לא מפריע לאף אחד?".
אב אחר שואל: "האם תנועת נוער לא צריכה להסביר ולחנך את הילדים שלנו על הזהות היהודית שלהם? חסרים לנו חגים שצריך לחגוג גם את הכריסטמס עם סנטה קלאוס?".
מהנהגת צופי רמת גן מסרו: "היינו יותר משמחים אם היית יוזמת כתבה על כל הפעילויות החיוביות ששבטי רמת גן עושים למען הקהילה הסובבת אותם".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות