Uncategorized

השקעות על הבר

מדור הצעירים של עיריית גבעתיים, יקיים ביום שלישי, 18.12.18 (20:00, בר זוט אלורס), הרצאה תחת הכותרת: שוק ההון: להשקיע נכון ולהימנע מטעויות נפוצות. ההרצאה תועבר על ידי קובי פוגל שעשוע, מייסד ובעלים של חברת "הבית" – ניהול כספים לחיים טובים, בעל ניסיון נצבר של 20 שנים בעבודה בחברות פיננסיות ובנקים, כמנהל השקעות ללקוחות פרטיים ומוסדיים.

ההרצאה מהווה צוהר מעמיק לחינוך פיננסי, ותספק מענה פשוט לשאלה "איך משקיעים?" כמו גם אילו מסלולי השקעה מתאימים לתחילת הדרך; ובכלל זה למי שמתחיל עם השקעה צנועה. בין נושאי ההרצאה: סוגי המשקיעים בשוק ההון; סכנות בהשקעה לטווח קצר; טעויות נפוצות וכיצד להימנע מהם; אסטרטגיות השקעה; אסטרטגיות מסחר; המלצות 'עשה ואל תעשה'.

ההרצאה מיועדת לצעירים בגילאי ה-20 וה-30. פרטים נוספים והרשמה (ללא עלות) בעמוד מדור הצעירים בפייסבוק: "צעירים וצעירות גבעתיים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות