ראשון לציון

90 ועדי בתים נרשמו לתחרות הבניין המפריד

מטרת התחרות לעודד את התושבים להפריד ולמחזר בכלל ולפח הכתום בפרט. הגדרת "אריזות" כוללת בין היתר, קופסאות שימורים ריקות, שקיות פלסטיק, קרטוני חלב ומשקה, אריזות של מוצרי טיפוח, מכלים של מוצרי ניקיון ועוד. זוכי התחרות בשנתיים האחרונות השתמשו בפרסים הכספיים לשדרוג וטיפוח הבניין, כך למשל דיירי סמילנצקי 15 שזכו במקום הראשון ובפרס כספי בגובה 5000 ₪, נעזרו בכסף לשיפוץ המעלית. דיירי וולפסון 49 החליפו את כל התאורה בבניין. זוכים נוספים בתחרות קנו צמחים, עציצים והשתמשו לעניינים שוטפים של ניהול הבניין.

ההכרזה על הזוכים תתקיים במהלך חודש פברואר בטקס רשמי בנוכחות ראש העירייה, רז קינסטליך, שאמר: "השינוי מגיע מכל אחד מאיתנו, קיום אורח חיים בריא ומקיים הוא רווח לנו ולסביבה. ישר כוח לכל הדיירים שלוקחים חלק במאמץ הסביבתי". יש לציין כי תחרות זו הנה נדבך נוסף בתהליך ההסברה המתמשך, לו שותפים עיריית ראשון לציון ותאגיד תמיר שלאורך השנים משקיעים משאבים רבים בביצוע מגוון רחב של פעילויות הסברה לכלל סוגי האוכלוסייה בעיר כגון – הצגות בגני הילדים, סדנאות לבתי הספר והסברה מדלת לדלת בבתים.

רני איידלר, מנכ"ל ת.מ.י.ר מסר: "עיריית ראשון לציון שותפה חשובה של ת.מ.י.ר במאמץ לצמצום הפסולת המוטמנת ובהעברתה למחזור. מהפכת המחזור שיצאה לדרך לפני כ-6 שנים הולכת ותופסת תאוצה ואנו שמחים לראות יותר ויותר מתושבי העיר ראשון לציון ממחזרים את פסולת האריזות הביתית שלהם. אני מאחל הצלחה לבניינים שיבחרו להשתתף בתחרות ומקווה כי בעקבות תחרות זו יצטרפו עוד ועוד למאמץ".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות