רמת גן

שירלי פינטו, חירשת דוברת שפת הסימנים, מונתה לשמש כיועצת ראש העירייה לענייני אנשים עם מוגבלות ונגישות

פינטו מסרה: "שמחה ונרגשת על מינויי כיועצת ראש העירייה לענייני אנשים עם מוגבלות של רמת גן. 12 אחוזים מתושבי העיר הם אנשים וילדים עם מוגבלות, שמקבלים מענה חלקי בכל תחומי החיים. העיר יוצאת היום לדרך עם בשורה תקדימית חדשה. אפעל עם כלל הגורמים על מנת לתת מענה אופטימלי ומקיף עבור כלל האוכלוסיות בעיר ולהצמיח כאן עיר נגישה ושווה לכולנו".

שאמה הכהן הוסיף: "שירלי היא בדיוק הגורם שרמת גן צריכה כדי להפוך לעיר נגישה וסובלנית יותר כלפי אנשים עם מוגבלות. תושבת העיר שחווה על בשרה את הקשיים, וכמשפטנית ופעילה חברתית שקשובה לתחושות הציבור – גם תדע איך לפתור אותם. כבר בפגישה התחייבתי כי את האירועים הגדולים בעיר תלווה מעתה מתרגמת לשפת הסימנים. אני מאחל לשירלי הצלחה בתפקיד החשוב הזה ומתכוון לתת לה את חופש הפעולה כדי לייצר את השינוי הנדרש וביחד נוביל את רמת גן להיות העיר הנגישה והמתקדמת בישראל".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות