Uncategorized

פסטיבל "מאירים את העיר" נערך באור יהודה זו השנה השלישית ברציפות

אחד מאירועי השיא היה העלאת המחזמר סוליקא של תיאטרון באר שבע בהשתתפות נסרין קדרי. מדובר במחזמר המספר את סיפורה של הנערה היהודייה מטנג'יר שנקרעה בין אהבתה לבין אמונתה במרוקו. לבני הנוער נערכה הופעה מקפיצה במיוחד של הכוכב העולה, עדן חסון, שהגיע להיכל התרבות והקפיץ את הקהל עם מיטב הרפרטואר שלו.
הקהל הדתי והחרדי בעיר נהנה משלושה אירועים מרכזיים: מסיבת חנוכה לקהילה בבית ספר שיזף, שכללה מופעי ג'אגלינג, ריקודי קוזקים, ועוד. ההצגה תאווררי המספרת על יחסים בין בעלי תשובה להוריהם שנערכה בהיכל התרבות, וכן המופע הבינלאומי דמנטה שכולל קצב ותנועה. אירועי חנוכה בעיר ננעלו עם מופע קרקס דינאמיקו במתחם קרקס מיוחד שהוקם ברחבת האירועים העירונית, וכלל מופעי לוליינות ואקרובטיקה.
ראש העירייה, ליאת שוחט, ציינה: "אני שמחה לראות שהרבה מאוד תושבים נטלו חלק בשלל אירועי חנוכה שקיימנו במהלך החג. אין לי ספק ששיתוף הפעולה המוצלח עם משרד התרבות והספורט מוכיח את עצמו. אנו נמשיך להשקיע באירועי תרבות איכותיים כדי שתושבי העיר יוכלו ליהנות מהמופעים הטובים ביותר קרוב לבית".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות